Sunday 12 June 2011

restoran mangkuk tandas

Di Negara Taiwan, terdapat sebuah restoran bernama “Modern Toilet” Yang Bertemakan mangkuk tandas telah menarik kunjungan ramai remaja. Jom kita ushar mangkuk tandas yang unik tersebut..
modern%20toilet%204 Restoran Mangkuk Tandas Yang Comel
modern%20toilet%202 Restoran Mangkuk Tandas Yang Comel
modern%20toilet%206 Restoran Mangkuk Tandas Yang Comel
Restoran mangkuk tandas tersebut terdapat 100 tempat duduk yang merupakan mangkuk tandas, tetapi bukannya kerusi. Ketiga-tiga tingkat dalam restoran tersebut terdapat banyak singki membasuh tangan dan symbol untuk membahagikan llaki dan wanita.
Terdapat lebih 12 restoran di Taiwan yang bertemakan mangkuk tandas. Makanan dihidangkan dalam mangkuk tandas mini dan pelanggan boleh menggunakan tisu yang berbentuk gulungan yang terganung di bahagian atas meja. Meja pulak ialah kolam mandi yang ditutup dengan kaca.
Makanan restoran jugak agak istimewa : bekas seperti bekas mangkuk tandas dipenuhi dengan aiskrim yang berbentuk seperti…ala..yang kita buang masa dalam tandas tu..muahahaha…Tetapi perniagaan restoran tersebut kelihatan agak baik. Semua mangkuk tandas diduduki oleh para remaja yang dapat beramai-ramai untuk bersembang, makan dan membaca majalah. Restoran tersebut memang menarik perhatian orang ramai. Rekaan dan makanan yang dihidangkan agak kreatif..
kalau pergi ke Taiwan, boleh la korang cuba restoran ni yeak. Kat Malaysia tandas khas untuk feeling saja. Tapi apapun, dorang ni memang kreatif. Dapat saya bayangkan mencedok dan memasukkan ke dalam mulut aiskrim yang berbentuk seperti….uahahaaa….

No comments:

Post a Comment