Monday 25 April 2011

hantu tah apa2

Hari ahad lepas aku ada tengok cerita drama di saluran astro prima. memang menarik dan agak kelakar la juga bila menontonnya.. Cinta Hantu, tajuk drama tersebut. rasanya jalan cerita drama ni belum pernah (atau ada kut) aku tengok sebelum ni. korang bayangkan bila hantu telah jatuh cinta pada manusia, lebih-lebih lagi pada wanita.. huhuh.. memang gila la kan, tapi dunia ghaib ni kita tak nampak, jadi tak mustahil benda ni boleh berlaku. Watak heroin di lakonkan oleh jihan raja lawak. kebanyakan pelakon dalam drama ni dari peserta raja lawak. overall bagi aku cerita ni boleh la menghiburkan hati, jalan cerita yang mudah faham. korang ada tengok tak? kalau takde astro tu, memang lah tak tengok kan.. heheh.. tapi biasalah, korang tak payah risau bagi yang ada astro aku jamin drama ni akan di ulang tayang punye.. heheh.. tengok lah drama halimah jongang tu, dah berapa puluh kali diorang ulang.. dah muak tengoknya..


Aku harap jangan dibuat drama bersiri pula cerita cinta hantu ni, macam halimah jongang tu.. takkan la pengarah kat Malaysia ni dah habis idea nak buat drama.. kalau nak idea buat drama boleh la cari aku, banyak dalam kepala aku ni.. hahah..

p/s - teringat aku zaman 90-an, cerita drama melayu masa tu memang best.. tak pernah miss aku tengok. paling best drama bersiri dalam rtm.. hmmm.. itu dulu....

No comments:

Post a Comment